piątek, 4 lipca 2014

Pyszna Mama - Naleśniki ze szpinakiem i fetą

Według mojej ulubionej nonsopedii - kalendarz dni nietypowych dziś jest dzień hot-doga, dlatego.......
zapachniało u nas znowu naleśnikami, tym razem tymi tradycyjnymi.
Ostatnio zajadaliśmy na słodko naleśniki jaglane z jagodami.  Patrz tutaj

http://lamamanetsesenfants.blogspot.com/2014/07/nalesniki-jaglane-z-jagodami.html

Dziś Jaś złożył zamówienie na szpinaczek.
Wyszło jak zwykle.
REWELACYJNIE!!! Ha ha ha ha
Więc jeśli szukasz alternatywy na szybki piątkowy obiad, to polecam moje naleśniki.

Przepis najprostszy z możliwych:

naleśniki:
2 szklanki wody gazowanej (lub 1 szklanka wody i 1 szklanka mleka),
2 szklanki mąki,
1 jajo,
szczypta soli
2-3 łyżki oleju
Wymieszać i posmażyć na małym ogniu.

nadzienie:
szpinak
cebula
ser feta
pieprz, sól, oregano do smaku
Oregano dodałam według przepisu Natalii Boskiej wiadomo skąd :)
Świetnie podkreśla smak.

Przygotować na patelni i doprawić.

Dziś ciasto wyszło mi just perfect ! Aż jestem z siebie dumna, hehehehe :)
No to smacznego.


nadzienie - szpinak, cebulka, feta




P.S.
Uważajcie, bo według kalendarza świąt nietypowych jutro jest dzień łapania za biusty. Tylko kto kogo będzie łapał.....? :)


2 komentarze:

  1. yummy wyglądają apetycznie, u mnie dziś była zupa szpinakowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo! zupa szpinakowa, muszę zrobić, jeszcze nigdy nie próbowałam :)

      Usuń