środa, 2 lipca 2014

Pyszna Mama - Naleśniki jaglane z jagodami

Sezon na jagody nadal trwa.
Dzieciaki uwielbiają je, więc dziś na obiad naleśniki jaglane z jagodami. Są idealne dla osób na diecie bezglutenowej.
Robię je dziś po raz pierwszy.
Mam nadzieję, że Dzieciom przypadną do gustu.


Składniki:
100 g kaszy jaglanej
70 ml wody
4 łyżki oleju
2 jajka
1/2 łyżeczki sody lub proszku do pieczenia (dla bezglutenowców soda lepsza)
szczypta soli

Nadzienie:
świeże jagody
serek twarogowy
trochę cukru

Kaszę jaglaną trzeba zmielić, najlepiej w młynku do kawy. Ja niestety nie mam, więc musiałam się pomęczyć blenderem. Wszystkie składniki zmieszać i smażyć.
Naleśniki są według mnie świetne, sycące, idealne dla odmiany od zwykłych naleśników z mąką.
Najlepsze są cienkie. I co najważniejsze - nie przypalają się.
Omomom! Pyszne!

nadzienie jagodowo - serowe





Bon appétit !



2 komentarze:

  1. Wyglądają przepysznie. Na pewno spróbujemy :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są pyszne. Zośka rzucała się na nie jak szalona :) Majeczce powinny zasmakować.

      Usuń