środa, 22 października 2014

Pyszna Mama - Kolorowo, na poprawę humoru - leczo z jaglanką

Też tak macie, że gdy za oknem pada deszcz, szaro, buro i jesień zaczęła się na dobre to łapiecie doła?
Ja tak ostatnio mam. Kawa i czekolada to tylko na chwilę przywracają mi uśmiech.
Zamyślona jestem, nostalgia mnie dopada.
Niech choć promyk słońca zaświeci i da małą nadzieję.
Allez au diable z takim nastrojem!
Na talerzu choć trochę koloru sobie zrobię.
Trochę witamin na te zasmarkane nosy......

Cebulka podsmażona z czosnkiem, papryka obrana ze skóry i również podsmażona na maśle lub oliwie

Dodaję cukinię

A na koniec dodaję pieczarki, liść laurowy, ziele angielskie, soli i pieprzu do smaku oraz ziół prowansalskich

Leczo jest przepyszne, zdrowe i świetnie smakuje z kaszą jaglaną. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz