poniedziałek, 17 lutego 2014

Pyszna Mama - Pararara...........z masełkiem koperkowo-pietruszkowym

Dziś prawie cały dzień spędziliśmy poza domem.
Najpierw odwiedziny u moich Dziadków czyli Pradziadków naszych Dzieciaków, a później długi spacer.
Pogoda była cudowna, więc szkoda nam było siedzieć w domu. Jaś już odwiedził pobliskie place zabaw a Zosia wyspała się na słoneczku :)

No, ale jak wróciliśmy, to matkę oświeciło, że obiadu nie ma.
Zrobiliśmy coś na szybko, ale bardzo smacznie i zdrowo - warzywa na parze z masełkiem koperkowo-pietruszkowym. To dobre danie na obiad jak i na ciepłą kolację.

Pamiętam jak byłam w pierwszej ciąży, to przez pierwszy okres nie miałam ochoty na nic. Mdłości i inne przypadłości ciężarnej. Kto był w ciąży, ten wie o co kaman :)
"Uratowały" mnie od śmierci głodowej warzywa na parze właśnie z tym super masełkiem koperkowo-pietruszkowym. Polecam takie danie wszystkim, którzy uwielbiają warzywa, albo nie przepadają za mięsem (jak ja) a szczególnie ciężarnym. Danie jest mega proste do zrobienia, ale za to zdrowe dla Mamy i Dzidzi. To także fajne rozwiązanie dla Dzieciaków, które nie przepadają za "bibułą" (ja tak w dzieciństwie nazywałam zieleninę).

A oto przepis:
Warzywa jakie tylko uwielbiasz gotujesz na parze, ale nie za długo. U nas były dziś ziemniaczki, marchewka i brokuły.
Masełko - blenduję z oliwą z oliwek, trochę soli i mnóstwo pietruszki i koperku.

masełko
warzywa z masełkiem koperkowo-pietruszkowym
 Niektóre głodomorki nie czekały na masełko:



i jeszcze popychanko, co by brokuł nie wypadł :)


SMACZNEGO!
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz