niedziela, 21 grudnia 2014

Idą Święta.....

Czas przed Świętami jest dla  mnie zawsze magiczny.
I choć w tym roku ani śniegu, ani zimowej temperatury człowieku nie ujrzysz, to ja i tak rzucam na tapetę "White Christmas" i czuję się świątecznie. Nie ogarnia mnie coraz częściej słyszane marudzenie ludzi, że jak to, już puszczają świąteczne piosenki? :)
A niech sobie puszczają....
I choć świąteczne piosenki u nas w domu prawie od początku grudnia, to choinkę ubieramy dopiero dziś.
W tym roku wymarzyła mi się mała, zgrabna choineczka, która nie zajmie za dużo miejsca, będzie o taka właśnie w sam raz.
A wyszło jak zawsze :) Mamy dużą. Większą niż chciałam. Największą jaką kiedykolwiek mieliśmy.
U sprzedawcy choinek wydawała się jakaś taka mniejsza. A przecież miała dwa metry. :)
Najważniejsza radość Dzieci.
Hmmmm.....
Po obcięciu lekko czubka i małym liftingu przekonałam się do niej i jak na razie stoi sobie, o taka :









Życzymy Wszystkim radosnych Świąt Bożego Narodzenia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz